FANDOM

Alejandro
Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo słodki
Alejandro01
Płeć chłopak
Włosy ciemny brąz
Oczy zielone
Wyeliminowany narazie w grze
Miejsce narazie w grze
Związki Heather(on ją kocha), inne dziewczyny(one go kochały)
Rodzina nieznana
Przyjaciele Courtney, Lindsay, Tyler
Wrogowie wszyscy(oprócz przyjaciół)
Talenty Pochlebstwa, akordeon, Hipnoza, Skateboarding, piłka nożna, Żonglerka
Przezwiska Al(Owen), Pirat Pablo(Heather)
Głos

Alejandro Burromuerto był zawodnikiem w Totalnej Porażce w Trasie i jest jednym z dwóch nowych uczestników. Był w drużynie Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo słodki.

Udział w Totalnej Porażce

Plan Totalnej Porażki

Al5r

Alejandro odkrywa, że Oblechy Totalnej Porażki nigdy nie istały.

Alejandro, wraz ze Sierrą, zadebiutował po raz pierwszy w odcinku specjalnym PTP. W tym odcinku, był wprowadzony jako zawodnik nowego show Chrisa, Oblechy Totalnej Porażki. Na początku był postrzegany jako bardzo niegrzeczny gdy pchnął Cody`ego na czerwonym dywanie bez powodu i przeszedł przez drzwi olewając Chrisa, nawet jak go przywitał. Potem czytał kto wygrał nagrodę za "Najlepszy Reality Show". Zajęło mu to bardzo dużo czasu, aby otworzyć kopertę z nazwiskiem laureata nagrody, którym był: Chris McLean. Po rozdaniu nagród, Alejandro prowadzi autobus do Nowego Jorku, z wszystkimi pozostałymi członkami obsady Oblechy Totalnej Porażki na pokładzie. Jednak wszyscy starzy uczestnicy i Sierra, w autobusie DJ`a i jego mamy prowadzonym przez Courtney, wyprzedzili go i obrzucili autobus Alejandro karmelkami Owena, użytych jako broń. Potem Chris ratuje wszystkich, a na końcu Alejandro podaje naleśniki Owenowi. Następnie, Chris ujawnia, że nigdy nie powstały Oblechy Totalnej Porażki, co go zezłościło, ale Chris dołączył go do obsady w Totalnej Porażce w Trasie. Alejandro następnie idzie do pokoju zwierzeń, i mówi: "Lepiej uważajcie porażkowe łamagi, nowy gostek zamierza zajść, aż na sam szczyt!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki