FANDOM

Courtney

Zabójcze Okonie

Zabójcze Makiety

Drużyna Amazonek

92px-TDA DIY Char Courtney

Płeć kobieta
Włosy brązowe
Oczy czarne
Wyeliminowana

WTP: odc.12

PTP: przychodzi odc. 13 odchodzi odc. 24

TPwT: narazie w grze

Miejsce

WTP: 14

PTP: 4/3

TPwT:narazie w grze

Związki Duncan(zerwali), Justin(on ją kochał)
Rodzina Matka(imie nieznane)
Przyjaciele Bridgette, Alejandro
Wrogowie wszyscy(oprócz przyjaciół)
Fobie Zielona galaretka, zgubienie Plamptopa
Talenty Skrzypce, Sztuki walki, śpiew, gra na gitarze, balet, czytanie map
Przezwiska księżniczka(Duncan)
Głos ?

Courtney to obozowiczka z Wyspy w zespole Zabójcze Okonie. Procesowała się i wkońcu trafiła na Plan Totalnej Porażki w odcinku 13 "Ocean ośmiu, lub dziewięciu" i została umieszczona w Zabójczych Makietach. Potem startowała jako główna antagonistka w drugiej połowie sezonu. Była także konkurentką w Totalnej Porażce w Trasie, a także członkiem Zespołu Amazonek.

Udział w Totalnej Porażce
Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Courtney myśli, że jest urodzonym przywódcą co prowadzi do tego, że często nie dają jej szansy. Szybko przejął rolę lidera Zabójczych Okoni jak zespoły zostały uformowane. Mimo, że jest bardzo apodyktyczna, konkurencyjna i krytyczna, może ona być rzeczywiście miła i grzeczna w stosunku do swych kolegów z obozu, choć zazwyczaj pokazuje protekcjonalny stosunek. Ze względu na jej wyniosłą osobowość, Courtney zwykle przecenia swoje umiejętności i nie docenia możliwości innych, zwłaszcza własnej drużyny. Ona ma tendencję do przesadnego krzyku, gdy coś pójdzie nie tak, i często przypomina wszystkim o jej doświadczeniu obozowym, gdy inni zaczynają mówić, że wiedzą lepiej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki