FANDOM

Trzeszczące Żarówy
Zarowy
Liczba członków 6
Najwyższe miejsce Duncan, 2
Najniższe miejsce Gwen, 13
Drużynę wybrał Gwen

Trzeszczące Żarówy były jedną z dwóch drużyn na Planie Totalnej Porażki. Ich symbolem jest zielona żarówka z piszczelami, otoczona przez zielone kółko. Członków Żarów wybrała kapitan zespołu Gwen.W drużynie byli Gwen, Duncan, LeShawna, DJ, Heather i Harold. W Zamieszki na planie Duncan wygrał wyzwanie aktorskie, dzięki czemu jako pierwszy zespół na Planie Totalnej Porażki wygrali wyzwanie. W Plaża, upał i trudne zadanie, Żarówy wygrały imprezkę na plaży, bo Trent zaczął zawalać wyzwania dla Gwen. Trent kontynuuje oszustwa do 3:10 do Obłędowa, gdy go wyeliminowali z gry, gdy Justin dowiedziałe się, że oszukuje. Justin i inne Makiety przekonali Gwen by zawarła z nimi układ by wyrównać porachunki za oszustwa Trenta.
Gwen w końcu wylatuje w Wypożyczona kuchnia szefa. Jak wygrali w Pewnej nocy, zaatakowała grypa to LeShawna udawała, że płacze, aby zespół pozwolił jej wygrać nagrodę: wyjazd do spa z najlepszym przyjacielem. LeShawna również próbuje nawiązać sojusz z Duncan’em i Harold’em, ale to nie działa, aż do -M- Wykręcone połączenie, kiedy Heather jest już poza grą.
W odcinku Projekt piaskowa czarownica, DJ wszedł w nielegalny sojusz z Chef’em. Chef pomaga Żarówom wygrać pierwsze wyzwanie, więc muszą wystraszyć Makiety z namiotu by wygrać nietykalność. Plany Duncan’a i Harold’a nie powodzą się, ale dzięki DJ’owi Żarówy wygrywają nietykalność. I choć wygrali, DJ wyrzuca sam siebie. Konflikty zaczynają rosnąć w Mistrzowie katastrofy, kiedy okazuje się, że LeShawna fałszywie płakała aby zyskać nagrodę i pojechać do spa. W Pełny dramat, Duncan już nie będzie wrogi dla. Na szczęście dla niej, że wygrają nietykalność, dzięki współpracy Duncan’a i Harold’a.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki