FANDOM

Wrzeszczące Susły
ScreamingGophers
Liczba członków 11
Najwyższe miejsce Owen, 1
Najniższe miejsce Noah, 22
Drużynę wybrał Chris
Nazwa w 2 sezonie Trzeszczące Żarów

Wrzeszczące Susły są jedną z dwóch drużyn na Wyspie Totalnej Porażki. Na początku był uznawany za lepszy niż Zabójcze Okonie, ponieważ wygrał więcej wyzwań niż oni. Wrzeszczące Susły pierwotnie składały się z Owena, Gwen, Beth, Trenta, Justina, LeShawny, Heather, Cody'ego, Noah'a, Lindsay i Katie. W odcinku Miejsce Takie Sobie - Część 2, Katie i Sadie przyznały że są nierozłączne i muszą być w tej samej drużynie, więc Chris pozwala Katie przejść do Zabójczych Okoni i w rezultacie Izzy staje się Wrzeszczącym Susłem. Na logo Susłów jest zielony pionowo stojących suseł z uniesionymi pięściami. Jest umieszczony na blado żółtym kole z zielonym pierścieniem wokół niego.

Wrzeszczące Susły były niepokonane aż do gry w zbijaka, gdy Zabójcze Okonie pokonały ich 04:05 dzięki temu, że Harold trenował łyżwiarstwo figurowe. Noah jest pierwszym Susłem który odpadł z wyspy, ponieważ odmówił pomocy przy meczu w dwa ognie i zamiast tego wybrał czytanie. Susły zawsze miały równo lub więcej osób w swojej drużynyie niż Okonie. W finałowej trójce były same Wrzeszczące Susły (Heather, Gwen i Owen).

Od W górę strumienia do Jeśli nie możesz znieść upału..., Wrzeszczące Susły przegrały trzy kolejne wyzwania z Okoniami, które zmniejszyły liczbę ich członków na niższą, niż Zabójcze Okonie, po raz pierwszy (i jedyny) w sezonie. Było to tłumczone jako pech z przeklętej laki tiki, którą Beth nieświadomie ukradła z Wyspy Kości w odc. W górę strumienia. Kiedy z Zabójczych Okoni odpadł Duncan, pozostawił w grze już tylko Wrzeszczące Susły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki