FANDOM

Zabójcze Makiety
Makiety
Liczba członków 7
Najwyższe miejsce Beth, 1
Najniższe miejsce Oskop, 15
Drużynę wybrał Trent

Zabójcze Makiety były jedną z dwóch drużyn na Planie Totalnej Porażki. Ich symbolem jest czerwone kółko z czerwoną pięścią na żółtym tle. Członków Makiet wybrał kapitan zespołu Trent.W drużynie był Trent, Lindsay, Justin, Beth, Owen, Izzy, a później w grze doszła, Courtney (dodana przez Chrisa nie Trenta dlatego, że Trent byl już wyeliminowany).

Zespół poraz pierwszy przegrał w Zamieszki na planie, stając się pierwszym zespołem, który przegrywa wyzwanie Planu Totalej Porażki. W tym odcinku Izzy została wyeliminowana, ponieważ przegrała wyzwanie aktorskie. Zespół po raz kolejny przegrywa w Plaża, upał i trudne zadanie, ze względu na fakt, że Trent zaczął zawalać wyzwania dla Gwen, aby wygrała. Trwało to do 3:10 do Obłędowa, bo Trent wyleciał gdy Justin odkrył, że oszukiwał dla Gwen.

Zabójcze Makiety wygrały pierwszy raz wyzwanie Wypożyczona kuchnia szefa, dzięki układowi z Gwen próbuje wyrównać to, że Trent dla niej przegrywał. W tym odcinku, Justin ponosi odpowiedzialność za zespół. Izzy także powraca do zespołu w tym odcinku w czasie wyzwania z ucieczką z więzienia ku zaskoczeniu wszystkich. Pomimo tej wygranej, Trzeszczące Żarówy wygrywają znowu w Pewnej nocy, zaatakowała grypa.

W Projekt piaskowa czarownica, Lindsay ponosi odpowiedzialność za zespół i udało się im prawie wygrać to wyzwanie. Jednakże, inni twierdzą, że jest apodyktyczns i niegrzeczna. Ale nikt z Makiet nie został odesłany do domu, bo DJ wyrzucił sam siebie z uwagi na to, że chciał mieć czyste sumienie "dla mamusi". Makiety przegrać ponownie w Mistrzowie katastrofy, ze względu na niezdolność do pracy z Izzy bez Owena przy jej boku, bo on został zraniony we wcześniejszym wyzwaniu. Izzy jest znienawidzona nawet w Pełny dramat, zwłaszcza przez Justina wyeliminowali ją znowu z powodu, że on przekonał Lindsay i Beth do głosowania na Izzy.

W Ocean ośmiu, lub dziewięciu po uratowaniu Owena ze skarbca, i dotarciu do kasjerki w banku, nie są oni bardzo zadowoleni tym, że Courtney dołączy do ich zespołu. Natychmiast bierze na siebie rolę lidera zespołu. Mają już prawie wygrać wyzwanie, ale Żarówy przyjechały do mety jako pierwsi, gdy ich "samochód" rozpadł się. Nawet jeśli Makiet planowały wywalić Courtney , to Owen został odesłany do domu ze względu na głos Courtney, która miała nietykalność dzięki swoim prawnikom.

Z Courtney ich zespół, znowu wygrać wyzwanie w Milion dolarów P.N.E., dzięki rywalizacji między Courtney i Duncan'em. Znowu wygrywają w Milion Dolarów Kochanie, bo podlizywali się Chris'owi podczas wyzwania z pomponami i zaśpiewali o nim piosenkę.

Makiety są połączone w -M- Wykręcone połączenie z Beth, Courtney, Lindsay i Justin'em z drużyny Trzeszczących Żarów. Justin został wyeliminowany w Duma księżniczki ze względu na to, że zauroczył się w Courtney, rzucając ostatnie wyzwanie dla niej. Owen wrócił do gry w Reguła kołysania, ponieważ Chris zaproponował mu 50.000 dolarów za namieszanie wśród innych zawodników. W tym samym odcinku, Lindsay została wyeliminowana gdy przypadkowo zagłosowała na siebie, bo została rozproszona przez Beth. Zarówno Courtney i Owen zostali wyeliminowani w Dobry Piesek. Courtney została wybrana przez Beth z powodu wcześniejszych działań. Duncan zagłosował na nią, bo był zmęczony zasadami w ich związku, a Owen został zwolniony przez Chrisa ze względu na to, że Beth i Courtney dowiedziały się o jego pracy jako zdrajca, zostawiając Beth jako ostatni członek Zabójczych Makiet w konkursie. W finale Planu Totalnej Porażki, Beth wygrywa z Duncan'em i zdobywa milion dolarów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki