FANDOM

Zabójcze Okonie
301px-KillerBass
Liczba członków 11
Najwyższe miejsce Duncan, 4
Najniższe miejsce Ezekiel, 24
Drużynę wybrał Chris
Nazwa w 2 sezonie Zabójcze Makiety

Zabójcze Okonie są jedną z dwóch drużyn na Wyspie Totalnej Porażki. Ich logo to jest zło wyglądajacy okoń otoczony czerwonym kółkiem na blado-żółtym tle. Pierwotni członkowie Zabójczych Okoni to Duncan, Courtney, Ezekiel, Harold, DJ, Bridgette, Geoff, Eva, Tyler, Sadie i Izzy, ale później Katie zamieniła się miejscami z Izzy.

W Miejsce Takie Sobie - Część 2, Katie prosi Chrisa, czy może być w tej samej drużynie co Sadie ze względu na ich przyjaźń, więc Izzy zgłasza się na ochotnika, aby zamienić się miejscami z Katie. Przez to Katie stała się Zabójczym Okoniem, a Izzy - Wrzeszczącym Susłem. Zabójcze Okonie jako pierwsi musieli kogoś wyrzucić i nastąpiło to w tym samym odcinku, kiedy Ezekiel powiedział, że chłopcy są lepsi od dziewczyn więc wyleciał.

Zabójcze Okonie były tym gorszym zespołem na Wyspie Totalnej Porażki. Dopiero wyrzuceniu Beth w odcinku Jeśli nie możesz znieść upału... przekroczyła liczba Okoni przekoroczyła liczbę Susłów pierwszy (i jedyny) raz. Po tym wydarzeniu, Okonie przegrały trzy kolejne wyzwania, co spowodowało, że u Okoni było tylko czterech członków zespołu po rozwiązaniu drużyn, w przeciwieństwie do Susłów - sześć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki